تربل ميكر
اهلا وسهلا بزوارنا الكرام نحمد لله على تمام الصحه والعافيه اذا اثار اعجابكم منتدانا تتشرف اسره منتدى تربل ميكر بان تكون عضو فعال معنا مع خالص الشكر.




 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  س .و .جس .و .ج  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الزائر يجب عليك التسجيل اولا لرؤيه المنتدى ومحتوياته ... لكى تتمكن من مشاهدة كافه المنتديات والمساهمه بها يجب عليك التسجيل اولا ... دمتم بخير جميعا واسعدنا تواجدكم معنا.اداره منتديات تربل ميكر.
اهلا وسهلا بكم معنا فى منتدى تربل ميكر نتمنى بقضاء وقت ممتع معنا
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فييييييييييييييييييييييييين !!!!!
الأحد يونيو 30, 2013 3:46 am من طرف ahmed

» كلمات تعبر عن مابداخلي
الجمعة سبتمبر 14, 2012 12:08 am من طرف the giant

» نسيانك صعب أكيد
الخميس سبتمبر 13, 2012 3:43 pm من طرف القناع الخفى

» وصايا لمــــــــــا بعد الفــــــــــــراق:(
الخميس سبتمبر 13, 2012 3:11 pm من طرف القناع الخفى

» من بين القلوب اخترت قلبك !!
الخميس سبتمبر 13, 2012 3:04 pm من طرف القناع الخفى

» لمن يريد ربح مال كثير باذن الله.
الإثنين أبريل 16, 2012 6:24 am من طرف الله أكبر

» فلسطينى ... انا اسمى فلسطينى.
الخميس سبتمبر 29, 2011 9:28 am من طرف meme caty

» اسهل وأقوى البرامج لفتح المواقع المحجوبه .. اخر اصدار
الأربعاء سبتمبر 28, 2011 10:08 pm من طرف امير_الاحزان

» معلومات عاامه ... هل تعلم؟؟؟
الأربعاء سبتمبر 28, 2011 4:57 am من طرف امير_الاحزان

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
دموع القمر
 
امير_الاحزان
 
القناع الخفى
 
عابرة سبيل
 
Mahmoud Mody
 
الجن راضى
 
the giant
 
اسير عينها
 
البرنسيسة ندى
 
lora
 
embed src="التوقيت
http://i3.tinypic.com/4bxpimp.gif"
لوحه الشرف لهذا السبوع
التبادل الاعلاني

شاطر | 
 

 ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
امير_الاحزان
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 2
ذكر العقرب عدد المساهمات : 723
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 29
الموقع : & فى قصرى ـــــــــ(بين اسوار احزانى )ـــــــ العالى&
المزاج المزاج : حالم

مُساهمةموضوع: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   الأربعاء مارس 16, 2011 5:08 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



ماهي مواصفات الرجل النكدي في البيت
( للنساء رأي )

وما هي مواصفات المرأة النكدية في البيت
( للرجال راي )



كل يدلو بدلوه
( كلاُ منا يعبرعما يجول في خاطره نبدأ النقاش )


طبعا النكد ده شيء جميل بيساعد على تجديد الحياه الممله والروتينيه بين الطرفين

بس لما بيكون زايد شويه من اي طرف
يبقى الله يكون في العون

خلينا نساعد اللي لسه متجوزوش وانا منهم ونقول لهم
على المواصفات ليكون لديهم الحيطه والحذر.

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД





قد يتحول كل شىء ضدك !!!


ويبقى (الله) معك


فكن مع (الله)

يبقى كل شىء معك






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دموع القمر
اداريه
اداريه
avatar

رقم العضويه : 32
انثى السمك عدد المساهمات : 741
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 24
الموقع : قلب حبيبى
المزاج المزاج : مخنوقة اووووووووى

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   الأربعاء مارس 16, 2011 2:08 pm

يا موضيعك الرايقة يا عبدو هههههههههههه
نكد ههههههههه
انا برائي انو الرجل النكدي اللي هو دايم صوته عالي بيكون دايم نرفز معصب

الاه بوذ

لان انا مش بحب دة بظن ده بيكون نكدي من الدرجة الاول




ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД












كثيرون ظنوا أن في رحيلهم مأساتي.
ولكنهم لا يعلمون أني من الأصل
لم أسجل أسمائهم في كتاب حياتي!!

))


مابين ماضى مؤلم ........وحاضر
اشد الما ......... مازلت امضى
))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عابرة سبيل
المشرف العام
المشرف العام
avatar

رقم العضويه : 31
انثى الحمل عدد المساهمات : 380
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 30
المزاج المزاج : كوووول

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   الأربعاء مارس 16, 2011 3:12 pm

اقتباس :
يا موضيعك الرايقة يا عبدو هههههههههههه
نكد ههههههههه
انا برائي انو الرجل النكدي اللي هو دايم صوته عالي بيكون دايم نرفز معصب

الاه بوذ

لان انا مش بحب دة بظن ده بيكون نكدي من الدرجة الاول






ايوة ومتل ما قالت حنان على دوم معصب ومكشر وكل مرة انا زعلان تعالو صلحوني

ده قمة النكد

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД
[





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mahmoud Mody
ادارى
ادارى
avatar

كيف تعرفت علينا : صديق
رقم العضويه : 58
ذكر الدلو عدد المساهمات : 333
تاريخ التسجيل : 30/12/2010
العمر : 27
الموقع : قلب حبيبى
المزاج المزاج : مش بطال

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   الأربعاء مارس 16, 2011 10:36 pm

عبده صباح الف يا عسل عايز تعلمنا النكد حرام عليك علمنا حاجه احلى
بس خلينى اقولك اكتر حاجه تنكد على الرجل لما تطلب زوجته منه فلوس اسألنى انا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the giant
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 1
ذكر الاسد عدد المساهمات : 144
تاريخ التسجيل : 06/03/2011
العمر : 31
الموقع : Site Beautiful Life
المزاج المزاج : the mood in the psychological comfort

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   الخميس مارس 17, 2011 12:48 am

والله كلام الاستاذ محمود دة زى العسل اما الاخت دموع القمر والاخت عابرة سبيل بيقولك الراجل بيبقى عصبى طب مهو من اية عصبى من طلباتكم عايزين فلوس عايزين نخرج عايزين عايزين مافيش خد دى الحاجة الوحيدة الى بتقولواعليها خد لما تكون حاجة بايظة وعايزة تتصلح تقولوا خد دى صلحها ومش عايزينة يبقى عصبى بس اهو نعمل اية فى القدر والنصيب ونصف الدين تصدقوا ان معظم الناس بتتجوز اهو تقول نصف الدين الاول رايح منى اهو اكسب النصف التانى وخلاص عشان حتى الواحد يبقى عايش بنصف بدل ما مافيش خالص وعلى رأى المثل النصف الى تعرفة احسن من الى ما تعرفوش هههههههه

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دموع القمر
اداريه
اداريه
avatar

رقم العضويه : 32
انثى السمك عدد المساهمات : 741
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 24
الموقع : قلب حبيبى
المزاج المزاج : مخنوقة اووووووووى

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   الخميس مارس 17, 2011 5:16 pm

kimo كتب:
والله كلام الاستاذ محمود دة زى العسل اما الاخت دموع القمر والاخت عابرة سبيل بيقولك الراجل بيبقى عصبى طب مهو من اية عصبى من طلباتكم عايزين فلوس عايزين نخرج عايزين عايزين مافيش خد دى الحاجة الوحيدة الى بتقولواعليها خد لما تكون حاجة بايظة وعايزة تتصلح تقولوا خد دى صلحها ومش عايزينة يبقى عصبى بس اهو نعمل اية فى القدر والنصيب ونصف الدين تصدقوا ان معظم الناس بتتجوز اهو تقول نصف الدين الاول رايح منى اهو اكسب النصف التانى وخلاص عشان حتى الواحد يبقى عايش بنصف بدل ما مافيش خالص وعلى رأى المثل النصف الى تعرفة احسن من الى ما تعرفوش هههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه الله الله يا بتاع الا نعرفة احسن من الا منعرفوش
تصدق انتى مية مية


ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД












كثيرون ظنوا أن في رحيلهم مأساتي.
ولكنهم لا يعلمون أني من الأصل
لم أسجل أسمائهم في كتاب حياتي!!

))


مابين ماضى مؤلم ........وحاضر
اشد الما ......... مازلت امضى
))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القناع الخفى
مؤسس تربل ميكر
مؤسس تربل ميكر
avatar

رقم العضويه : 1
ذكر الميزان عدد المساهمات : 394
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 27
الموقع : ساكن فى قل حبيبى
المزاج المزاج : حسب المود

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   الخميس مارس 17, 2011 9:17 pm

ايوة انا مع كريم احنا بنتجوز عشان نص الدين التانى اما النص الاولنى فهوه طبعا ضايع منى والى هيقول لى كيمو حاجه وربنا وربنا هزعله لو مشرف هشيله لو مش مشرف هديله اشراف وارجع اشيله تانى عادى يعنى ايزى بردك كيمو منا وعليهم وراجل زى العسل يلا انا حبيت اقول رائى واما الموضوع فا النساء هم جلابى المشاكل Very Happy Very Happyايزى يا عزيزى كلنا بتوع مشاكل

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД

أ مــات الحب عشاقاً وحبك أنت أحياني
فلو خُيرتُ في وطنٍ لقلت هواك أوطاني
ولو أنساكِ يا عمري حنايا قلبي تنساني
إذا ما ضعت في دربٍ ففي
عينــــــــــــــــــــــــــــاكِ عنواني
[flash(400,200)]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير_الاحزان
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 2
ذكر العقرب عدد المساهمات : 723
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 29
الموقع : & فى قصرى ـــــــــ(بين اسوار احزانى )ـــــــ العالى&
المزاج المزاج : حالم

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   الإثنين مارس 21, 2011 1:07 am

شكرا للجميع على ارأئكم ووجهات نظر كلا منكم فى الاخر .


اما انا بئا فهقولكو على الشىء الى بينكدنى اوى من المرأه ..................... بصراحه مافيش حاجه بتنكدنى واتنكد ليه انا وانا فى ايدى انكد عليها ههههههههههههههه وبعدين حتى ولو اتنكدت منها فى شىء عادى جدا ازعل لاء ابدا والله ماليا حق ازعل وكمان دا المثل ياخوانى بيقول يابخت من نام متنكد ولا نام منكد ههههههههه يلا اهو كلو بثوابه خلينا صابرين عليهم كدا لحد مانشوف صبرنا دا هيوصلنا لحد فين .

تقبلو مرورى جميعا .......

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД





قد يتحول كل شىء ضدك !!!


ويبقى (الله) معك


فكن مع (الله)

يبقى كل شىء معك






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
تربل ميكر  :: القسم المفتوح :: المنتدى العام-
انتقل الى: