تربل ميكر
اهلا وسهلا بزوارنا الكرام نحمد لله على تمام الصحه والعافيه اذا اثار اعجابكم منتدانا تتشرف اسره منتدى تربل ميكر بان تكون عضو فعال معنا مع خالص الشكر.
تربل ميكر
اهلا وسهلا بزوارنا الكرام نحمد لله على تمام الصحه والعافيه اذا اثار اعجابكم منتدانا تتشرف اسره منتدى تربل ميكر بان تكون عضو فعال معنا مع خالص الشكر.
تربل ميكر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الزائر يجب عليك التسجيل اولا لرؤيه المنتدى ومحتوياته ... لكى تتمكن من مشاهدة كافه المنتديات والمساهمه بها يجب عليك التسجيل اولا ... دمتم بخير جميعا واسعدنا تواجدكم معنا.اداره منتديات تربل ميكر.
اهلا وسهلا بكم معنا فى منتدى تربل ميكر نتمنى بقضاء وقت ممتع معنا
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فييييييييييييييييييييييييين !!!!!
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد يونيو 30, 2013 3:46 am من طرف ahmed

» كلمات تعبر عن مابداخلي
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 14, 2012 12:08 am من طرف the giant

» نسيانك صعب أكيد
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس سبتمبر 13, 2012 3:43 pm من طرف القناع الخفى

» وصايا لمــــــــــا بعد الفــــــــــــراق:(
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس سبتمبر 13, 2012 3:11 pm من طرف القناع الخفى

» من بين القلوب اخترت قلبك !!
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس سبتمبر 13, 2012 3:04 pm من طرف القناع الخفى

» لمن يريد ربح مال كثير باذن الله.
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الإثنين أبريل 16, 2012 6:24 am من طرف الله أكبر

» فلسطينى ... انا اسمى فلسطينى.
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس سبتمبر 29, 2011 9:28 am من طرف meme caty

» اسهل وأقوى البرامج لفتح المواقع المحجوبه .. اخر اصدار
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء سبتمبر 28, 2011 10:08 pm من طرف امير_الاحزان

» معلومات عاامه ... هل تعلم؟؟؟
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء سبتمبر 28, 2011 4:57 am من طرف امير_الاحزان

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
دموع القمر
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Poll_rightانهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Poll_centerانهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Poll_left 
امير_الاحزان
انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Poll_rightانهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Poll_centerانهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Poll_left 
القناع الخفى
عابرة سبيل
Mahmoud Mody
الجن راضى
the giant
اسير عينها
البرنسيسة ندى
lora
مواضيع مماثلة
embed src="التوقيت
https://2img.net/h/oi3.tinypic.com/4bxpimp.gif"
لوحه الشرف لهذا السبوع
التبادل الاعلاني

انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى)

امير_الاحزان
alshaqi
Mahmoud Mody
دموع القمر
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Mahmoud Mody
ادارى
ادارى
Mahmoud Mody

كيف تعرفت علينا : صديق
رقم العضويه : 58
ذكر الدلو عدد المساهمات : 333
المزاج المزاج : مش بطال

انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى)   انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أبريل 28, 2011 9:43 pm

دموع القمر كتب:

يلا يا محمود رجعتلك تانى جواب هههههه
مش هسيبك ههههههه

حدثنا قليلاً عن حياتك الخاصه داخل البيت يعني ترتيبك من اخواتك وكام عندك كدا يعني ؟

انا ترتيبى بين اخواتى الاخير والحمد لله ماشى الحال

[center]2-حدثنا عن برنامجك اليومي من وقت ما تفوق لحد ما تنام ..؟

اصحى افطر وبعدين اروح درسى وبعدين اركب توك توكى شويه وبعدين اذاكر وبعدين افتح النت وبقالى فتره على كده مافيش جديد

[center">3-أغلى هديه بنظرك في طفولتكـ .؟
كنت بحب بنت فى الطفوله وهى كمان هههههههههه ذكرتينى بالذى مضى جبتلى هدية بسيطه بس كنت فرحان بها قوى تعالى شوفى البنت دى دلوقتى ربنا يوفقها فى حياتها الزوجيه
4-هل تمنيت يوماً بالرجوع للطفوله .؟
يوه كل يوم والله يا حنان لانى كان معايا اغلى شخص عندى هو ( ابى )

5-من الشخص الذي تآوي إليه عندما تضيق بكـ الحال .؟
حبيبتى بجد
6-أكتر حاجه بتحبها وأكتر حاجه بتكرها فى حياتكـ .؟

والله اكتر حاجه بحبها الصداقة فى حياتى واكتر حاجه بكرها الغرور
7-من رآي دموعكـ .؟
امى الغاليه
8-هل شعرت يوماً بالغيره من حد ..؟ يعني شعرت بغيره من حد من اصدقاءكـ .؟
لا ابدا الحمد لله انا مش غيور

9-شخص بعتبره توأمـ روحكـ ..؟؟
صديقى محمود
10-أنسان مستحيل ترفض ليه أي طلب ..؟
اكيد ( امى ) حتى لو كان ايه الطلب
11-سرك مع مين ..؟
2 من اصدقائى
12-هل انت مرتبطـ ..؟
كنت بس دلوقتى مرتبط عن حب فقط
13-هل ندمـتـ يومـ بحبكـ لحد ..؟ أم الحياه تجارب ولا بد اننا نتعلمـ ؟؟
اكيد حنان حبى الاول كان اعز انسان ليا ودى اللى كانت خطيبتى بس محصلش نصيب ومش عارف السبب بس الحمد لله اتعلمت كتير
14-سؤال جريء هل يوجد حد في المنتدى حبيته او معجب .؟
انتو كلكم اصدقائى من اول شخص لاخر شخص وبحبكو اكيد بس ماحبتش بنت ذى اللى فى بالك لا ابدا انا الحمد لله مش النوع ده بعتبر كل البنات ذى اخواتى
15-مارأيك بالغيرة؟؟
شئ انا مش بحبه شخصيا لانه انا شايف انو هو مضر صاحبه
16-كتاب حياتك بما تصفه بكلمات معدودة؟؟
اكتر لحظات عيشتها فى حياتى فى الطفوله برفقت والدى والله انا بجاوب عليكى وانا ببكى بس الحمد لله وكانت مع رفيقت حياتى كل اللى اقدر اقوله انه كتاب مغلق يملؤه الحزن
17-كلمة تتمنى تسمعها كل يوم؟؟e]التوفيق ورضا ربنا علياfont]
18-هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه
الملل منه ؟
كان يا حنان بس دلوقتى اتعلمت واقدر اخد بالى من نفسى
19-ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟
احترامه اولا شخصيته ثانيا واخيرا جماله بس مش مهتم بالجمال بالمره

20-مارايك فى الموضوع بصراحه؟

موضوع جميل تحسى انك بتحكى شخصيتك بصراحة وباسلوب جميل

Crying or Very sad Crying or Very sad
حنان نورتى انا كنت بجاوب عليكى من كل قلبى وفى وسط حزنى وماتزعليش انى كنت جاوبت اى جواب خارج عن الحد بس ونورتى الموضوع[/center]
Mahmoud Mody
ادارى
ادارى
Mahmoud Mody

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى)   انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة أبريل 29, 2011 6:37 am

ماشى يا عم كيمو المرادى مش هاعملك اقتباس لانه ماينفعش وانته فاهمنى غلط مش فاهمنى لدرجة انك

تعرف مين محمود الكرسى ده عادى اسئلة وبتجاوب يعنى مافيش داعى للفرح او الزعل ده وانك تجيب

صورة سافله ذى دى تحطها فى موضوعى ماتزعلش من طريقة كلامى بس هو ده الصح وتحياتى ليك
دموع القمر
اداريه
اداريه
دموع القمر

رقم العضويه : 32
انثى السمك عدد المساهمات : 741
المزاج المزاج : مخنوقة اووووووووى

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى)   انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة أبريل 29, 2011 5:19 pm

خلاص مدة محمود انتهت على الكرسى هوة هيفاجنا
ويدبس واحد
يلا يامحمود مستنين العضو الا هيدبس
Mahmoud Mody
ادارى
ادارى
Mahmoud Mody

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى)   انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة أبريل 29, 2011 6:17 pm

اوك يا حنان هو عارف نفسه ده حبيبى هاعمله احلى موضوع كرسى يلا سلام مؤقت
the giant
المدير العام
المدير العام
the giant

رقم العضويه : 1
ذكر الاسد عدد المساهمات : 144
المزاج المزاج : the mood in the psychological comfort

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى)   انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة أبريل 29, 2011 7:45 pm

انا شيلت الصورة ودى كانت مجرد هزار وانت باينك ما تعرفشى كريم كويس عشان كدة بتقول كدة وعلى العموم اسف لهزارى الى انا مقصدشى بية اى حاجة تمسك فى شئ ولا تمس شخصيتك وبتاسفلك على الى حصل وانا فعلا غلطان شكلى زودتها معاك فى الهزار على العموم انا شيلتها وسلام ياباشا وتقبل مرورى مع السلامة

وبعدين والنبى ما تبقاش تزودها وتقول سافلة ومش سافلة سلاموز ياحاج
Mahmoud Mody
ادارى
ادارى
Mahmoud Mody

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى)   انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى) - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة أبريل 29, 2011 8:27 pm

kimo كتب:
انا شيلت الصورة ودى كانت مجرد هزار وانت باينك ما تعرفشى كريم كويس عشان كدة بتقول كدة وعلى العموم اسف لهزارى الى انا مقصدشى بية اى حاجة تمسك فى شئ ولا تمس شخصيتك وبتاسفلك على الى حصل وانا فعلا غلطان شكلى زودتها معاك فى الهزار على العموم انا شيلتها وسلام ياباشا وتقبل مرورى مع السلامة

وبعدين والنبى ما تبقاش تزودها وتقول سافلة ومش سافلة سلاموز ياحاج

واد يا كيمو انته عارف انا بعزك قد ايه بس انا بقول رايى وانى مش بحب الصور دى وهى فعلا سافله نورت ياض وسلاموز يا عم الحاج

انهاردة يوم مش عادى كرسى الاعتراف (محمود مودى)
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» كرسى الاعتراف ( دمــــــــــــوع القمـــــــــــر )
» كرسى الاعتراف ؟؟؟ (عابرة سبيل) ...
» كرسى الاعتراف هذا الاسبوع باسم *******(hema only) فين الاسئله ؟