تربل ميكر
اهلا وسهلا بزوارنا الكرام نحمد لله على تمام الصحه والعافيه اذا اثار اعجابكم منتدانا تتشرف اسره منتدى تربل ميكر بان تكون عضو فعال معنا مع خالص الشكر.
تربل ميكر
اهلا وسهلا بزوارنا الكرام نحمد لله على تمام الصحه والعافيه اذا اثار اعجابكم منتدانا تتشرف اسره منتدى تربل ميكر بان تكون عضو فعال معنا مع خالص الشكر.
تربل ميكر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الزائر يجب عليك التسجيل اولا لرؤيه المنتدى ومحتوياته ... لكى تتمكن من مشاهدة كافه المنتديات والمساهمه بها يجب عليك التسجيل اولا ... دمتم بخير جميعا واسعدنا تواجدكم معنا.اداره منتديات تربل ميكر.
اهلا وسهلا بكم معنا فى منتدى تربل ميكر نتمنى بقضاء وقت ممتع معنا
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فييييييييييييييييييييييييين !!!!!
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الأحد يونيو 30, 2013 3:46 am من طرف ahmed

» كلمات تعبر عن مابداخلي
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 14, 2012 12:08 am من طرف the giant

» نسيانك صعب أكيد
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الخميس سبتمبر 13, 2012 3:43 pm من طرف القناع الخفى

» وصايا لمــــــــــا بعد الفــــــــــــراق:(
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الخميس سبتمبر 13, 2012 3:11 pm من طرف القناع الخفى

» من بين القلوب اخترت قلبك !!
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الخميس سبتمبر 13, 2012 3:04 pm من طرف القناع الخفى

» لمن يريد ربح مال كثير باذن الله.
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الإثنين أبريل 16, 2012 6:24 am من طرف الله أكبر

» فلسطينى ... انا اسمى فلسطينى.
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الخميس سبتمبر 29, 2011 9:28 am من طرف meme caty

» اسهل وأقوى البرامج لفتح المواقع المحجوبه .. اخر اصدار
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء سبتمبر 28, 2011 10:08 pm من طرف امير_الاحزان

» معلومات عاامه ... هل تعلم؟؟؟
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء سبتمبر 28, 2011 4:57 am من طرف امير_الاحزان

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
دموع القمر
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Poll_rightماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Poll_centerماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Poll_left 
امير_الاحزان
ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Poll_rightماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Poll_centerماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Poll_left 
القناع الخفى
عابرة سبيل
Mahmoud Mody
الجن راضى
the giant
اسير عينها
البرنسيسة ندى
lora
embed src="التوقيت
https://2img.net/h/oi3.tinypic.com/4bxpimp.gif"
لوحه الشرف لهذا السبوع
التبادل الاعلاني

ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟

دموع القمر
امير_الاحزان
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
امير_الاحزان
المدير العام
المدير العام
امير_الاحزان

رقم العضويه : 2
ذكر العقرب عدد المساهمات : 723
الموقع : & فى قصرى ـــــــــ(بين اسوار احزانى )ـــــــ العالى&
المزاج المزاج : حالم

ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء مارس 16, 2011 5:08 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ماهي مواصفات الرجل النكدي في البيت
( للنساء رأي )

وما هي مواصفات المرأة النكدية في البيت
( للرجال راي )

كل يدلو بدلوه
( كلاُ منا يعبرعما يجول في خاطره نبدأ النقاش )

طبعا النكد ده شيء جميل بيساعد على تجديد الحياه الممله والروتينيه بين الطرفين

بس لما بيكون زايد شويه من اي طرف
يبقى الله يكون في العون

خلينا نساعد اللي لسه متجوزوش وانا منهم ونقول لهم
على المواصفات ليكون لديهم الحيطه والحذر.
دموع القمر
اداريه
اداريه
دموع القمر

رقم العضويه : 32
انثى السمك عدد المساهمات : 741
المزاج المزاج : مخنوقة اووووووووى

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء مارس 16, 2011 2:08 pm

يا موضيعك الرايقة يا عبدو هههههههههههه
نكد ههههههههه
انا برائي انو الرجل النكدي اللي هو دايم صوته عالي بيكون دايم نرفز معصب

الاه بوذ

لان انا مش بحب دة بظن ده بيكون نكدي من الدرجة الاول

عابرة سبيل
المشرف العام
المشرف العام
عابرة سبيل

رقم العضويه : 31
انثى الحمل عدد المساهمات : 380
المزاج المزاج : كوووول

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء مارس 16, 2011 3:12 pm

اقتباس :
يا موضيعك الرايقة يا عبدو هههههههههههه
نكد ههههههههه
انا برائي انو الرجل النكدي اللي هو دايم صوته عالي بيكون دايم نرفز معصب

الاه بوذ

لان انا مش بحب دة بظن ده بيكون نكدي من الدرجة الاول

ايوة ومتل ما قالت حنان على دوم معصب ومكشر وكل مرة انا زعلان تعالو صلحوني

ده قمة النكد
Mahmoud Mody
ادارى
ادارى
Mahmoud Mody

كيف تعرفت علينا : صديق
رقم العضويه : 58
ذكر الدلو عدد المساهمات : 333
المزاج المزاج : مش بطال

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء مارس 16, 2011 10:36 pm

عبده صباح الف يا عسل عايز تعلمنا النكد حرام عليك علمنا حاجه احلى
بس خلينى اقولك اكتر حاجه تنكد على الرجل لما تطلب زوجته منه فلوس اسألنى انا
the giant
المدير العام
المدير العام
the giant

رقم العضويه : 1
ذكر الاسد عدد المساهمات : 144
المزاج المزاج : the mood in the psychological comfort

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الخميس مارس 17, 2011 12:48 am

والله كلام الاستاذ محمود دة زى العسل اما الاخت دموع القمر والاخت عابرة سبيل بيقولك الراجل بيبقى عصبى طب مهو من اية عصبى من طلباتكم عايزين فلوس عايزين نخرج عايزين عايزين مافيش خد دى الحاجة الوحيدة الى بتقولواعليها خد لما تكون حاجة بايظة وعايزة تتصلح تقولوا خد دى صلحها ومش عايزينة يبقى عصبى بس اهو نعمل اية فى القدر والنصيب ونصف الدين تصدقوا ان معظم الناس بتتجوز اهو تقول نصف الدين الاول رايح منى اهو اكسب النصف التانى وخلاص عشان حتى الواحد يبقى عايش بنصف بدل ما مافيش خالص وعلى رأى المثل النصف الى تعرفة احسن من الى ما تعرفوش هههههههه ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ 886741
دموع القمر
اداريه
اداريه
دموع القمر

رقم العضويه : 32
انثى السمك عدد المساهمات : 741
المزاج المزاج : مخنوقة اووووووووى

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الخميس مارس 17, 2011 5:16 pm

kimo كتب:
والله كلام الاستاذ محمود دة زى العسل اما الاخت دموع القمر والاخت عابرة سبيل بيقولك الراجل بيبقى عصبى طب مهو من اية عصبى من طلباتكم عايزين فلوس عايزين نخرج عايزين عايزين مافيش خد دى الحاجة الوحيدة الى بتقولواعليها خد لما تكون حاجة بايظة وعايزة تتصلح تقولوا خد دى صلحها ومش عايزينة يبقى عصبى بس اهو نعمل اية فى القدر والنصيب ونصف الدين تصدقوا ان معظم الناس بتتجوز اهو تقول نصف الدين الاول رايح منى اهو اكسب النصف التانى وخلاص عشان حتى الواحد يبقى عايش بنصف بدل ما مافيش خالص وعلى رأى المثل النصف الى تعرفة احسن من الى ما تعرفوش هههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه الله الله يا بتاع الا نعرفة احسن من الا منعرفوش
تصدق انتى مية مية

ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ 886741
القناع الخفى
مؤسس تربل ميكر
مؤسس تربل ميكر
القناع الخفى

رقم العضويه : 1
ذكر الميزان عدد المساهمات : 394
المزاج المزاج : حسب المود

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الخميس مارس 17, 2011 9:17 pm

ايوة انا مع كريم احنا بنتجوز عشان نص الدين التانى اما النص الاولنى فهوه طبعا ضايع منى والى هيقول لى كيمو حاجه وربنا وربنا هزعله لو مشرف هشيله لو مش مشرف هديله اشراف وارجع اشيله تانى عادى يعنى ايزى بردك كيمو منا وعليهم وراجل زى العسل يلا انا حبيت اقول رائى واما الموضوع فا النساء هم جلابى المشاكل Very Happy Very Happyايزى يا عزيزى كلنا بتوع مشاكل
امير_الاحزان
المدير العام
المدير العام
امير_الاحزان

رقم العضويه : 2
ذكر العقرب عدد المساهمات : 723
الموقع : & فى قصرى ـــــــــ(بين اسوار احزانى )ـــــــ العالى&
المزاج المزاج : حالم

مُساهمةموضوع: رد: ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟   ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟ Icon_minitime1الإثنين مارس 21, 2011 1:07 am

شكرا للجميع على ارأئكم ووجهات نظر كلا منكم فى الاخر .

اما انا بئا فهقولكو على الشىء الى بينكدنى اوى من المرأه ..................... بصراحه مافيش حاجه بتنكدنى واتنكد ليه انا وانا فى ايدى انكد عليها ههههههههههههههه وبعدين حتى ولو اتنكدت منها فى شىء عادى جدا ازعل لاء ابدا والله ماليا حق ازعل وكمان دا المثل ياخوانى بيقول يابخت من نام متنكد ولا نام منكد ههههههههه يلا اهو كلو بثوابه خلينا صابرين عليهم كدا لحد مانشوف صبرنا دا هيوصلنا لحد فين .

تقبلو مرورى جميعا .......

ماهو النكد بالنسبه للرجل والمرأه؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1